Celle on the banks of River Aller

.





2015 © ISABELLA KRAMER

CELLE ON THE BANKS OF RIVER ALLER

SIZE: 24 in. x 18 in. - 61 x 46 cm
PAPER: ARCHES - COLD PRESSED 300 g/m²





most of this painting is done plein air ... it's a really famous point to paint this marvelous old town Celle
.


Kommentare :

  1. Isabella I am enjoying your very varied subject matter

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. And I'm very happy that you do so, Lorraine!! Thanks a lot.

      Löschen
  2. Very beautiful watercolour painting !!!
    Have a nice day Isabella !!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I'm so pleased to read your kind comment, Stelios. Happy day for you!!

      xx

      Löschen
  3. Gefällt mir auch vollendet sehr gut - vor allem die Farbwahl und der Eintritt in's Bild über die wunderbaren bunten Boote. Und zu entdecken gibt es dann auch noch jede Menge wie die Menschen vor dem Aller Leih, den Rettungsring und im Hintergrund den Kirchturm! Und noch viel mehr - toll!

    AntwortenLöschen
  4. Schau mir gerade meine blog list durch und entdecke dein hübsches Bild von Celle! Grins ... da hatten wir wohl wieder die gleiche Idee.
    Habe heute auch ein Städtchen gemalt, allerdings ein französisches ;-)
    Ganz liebe Grüße deine
    Ute

    AntwortenLöschen

Your comments are greatly appreciated! Absolutely everyone is important to me and is read carefully and generally (in most cases) any questions answered. Your contributions and interactions keeps my Blog and the joy with it vivid.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...